ebruasell spiral kullanmadım bilmiyorum ama kimyasal geçirdim onun için söyledim. Kimyasal gebelikte de test hafif pozitif çıkar ama kanama başlar ve kanama gittikçe çoğalır. Gebelik sağlıklı olmadığı için rahim en baştan gebeliği kendi sonlandırır. Birşey yapmana gerek yok ama yine de doktora kontrole gitsen iyi olur. 3 kimyasal gebelik yaşadım 3 üde kendi kendine müdahalesiz düştü.