ebruasell Mlkkrm https://imgyukle.com/i/Cwy5hH Tekrar yaptım üstteki 2-3 saat önce yaptım alttaki az önce yaptığım tekrardan var gibi duruyor mu
ebruasell [silindi] https://imgyukle.com/i/Cwy5hH Üstteki 2-3 saat önce yaptım alttaki az önce yaptığım hala var gibi duruyor mu
2bebeannesi158_ ebruasell bu testler erken gebelik testi mi yani teste göre ğozitif kan verin anca öyle kesinleşir
ebruasell 2bebeannesi158_ evet erken gebelik ikisi de aynı marka biri yanlış olabilir mi diye bı daha alıp yaptim
ebruasell [silindi] ama ben şuanda normal adetime başladım azar azar geliyo ne demek ki bu anlamadım üstüne görme falanmi
ebruasell geceyi_saran_anne kimyasal sa peki ne yapmak gerek lekelenme halinde devam ediyor şuanda bir ped dolduracak kadar değil acaba spiral kaydığı için de lekelenme yaşıyor olabilir miyim