ebruasell https://imgyukle.com/i/CwrAD0 Kızlar normalde spiral kullanıyorum 4 aydır pembemsi kahverengi akıntılarım da var reglimin ilk günü ama test pozitif gibi geldi bu neden böyle çıkar ve sizce var mı
[silindi] ebruasell Testlere pek güven olmuyor siz yinede kan verin evet var gibi duruyor ama ne olur ne olmaz direkt kan vermeye gidin
ebruasell [silindi] ya açıkça sadık olacakmışım gibi pembe ve kahverengi akıntım ve ağrım da var bilemedim ben de
ebruasell [silindi] https://imgyukle.com/i/Cwy5hH Üstteki 2-3 saat önce yaptım alttaki az önce yaptığım hala var gibi duruyor mu
hasan033 Var gibi yinede kan verin spiral olunca öyle akı tılar oluyo bendede vardı doktor normal demişti ama teste gebelik var gibi ikinci çizgi görünüyor siz yinede kan verin içiniz rahat olsun
[silindi] ebruasell Spiralde akıntılar olabiliyor genelde. Yani korkutmak istemem, şu an bende hamileyim ve öğrendikten sonra bile yaklaşık 2 hafta ve hâlâ süren regl ağrıları çekiyorum siz yinede gidin kan vermeye
ebruasell [silindi] çok teşekkür ederim tavsiyeniz için ağrılarım devam ve tam kırmızı diyemeyecegim akintilarim var bir gün daha bekleyip gene test yapıyım olmadı kan için saglikocaklari kapalı ya
Mlkkrm ebruasell Evet keşke alsaydınız cunku aynı seyı yasadım yaptım cıktı dıgerını yaptım baktım yok
ebruasell Mlkkrm peki aynı marka miydi hatırlıyor musunuz ben daha önce yalancı yaşamadım hiç ilk olacak yalancı ise
ebruasell Mlkkrm https://imgyukle.com/i/Cwy5hH Tekrar yaptım üstteki 2-3 saat önce yaptım alttaki az önce yaptığım tekrardan var gibi duruyor mu