cilekli_soda ebruasell yalancı değil test negatif bence zaten o çizgi gözüküyor ama kırmızı pembemsi olmadığı sürece negatif diye biliyorum çünkü bendede öyle
ebruasell geceyi_saran_anne kimyasal gebelik geçirmem için spiralin kayması mı gerekiyor acaba dediğiniz gibi en kısa sürede tekrar spiralim için kontrole gideceğim zaten kasaya test yaptım bu sefer çıkmadı
geceyi_saran_anne ebruasell bilmiyorum ki canım spiral ile gebelik ihtimali var mı yoksa kaydığı için mi oldu emin değilim. Ama kadet testte negatif çıktıysa yoktur bence zaten.
pinkbutterfly06 ebruasell bence hamile değilsin evham yapıp canını sıkma hiç bazen testler yanıltıyor ha bide bundan sonra dikkat et tek basıma spiral de yeterli değil eşinde korunsun mutlaka şansa bırakma işini
songulmira ebruasell bende dün yaptım aynı böyleydi ödüm koptu heöen hastaneye gittim ama negatif çıktı
ebruasell songulmira miema olan erken testler pozitif di sonrafo gün sabah bide bebetime sanırım kaset test yaptım onda çıkmadı ve adet gordum tam yedi gün ama hala saskinim erken olsa bile ikisininde pozitif çıkmasına
ebruasell songulmira evet evet çok saskinim bu aralar bozuk dediğiniz gibi yoksa iki test aynı anda yaptım ikisi de çıktı çizgi o yüzden çok sasirdim
Efe_momm Spiralle o kadar çok hamile kalan var ki pozitif gibi görünüyor ben asla guvenemem spirale annem spiralle gebe kalmıştı kardeşime
Efe_momm ebruasell spiral kaymış 2 aylıkken öğrenmiş adeti düzensiz olduğu için o kadar geç öğrenilmiş düzenli kontrol yaptırmanız lazım kayma var mı diye