Balteknem perla_ taş düştü küçük hevesım kaçtı kupelerıyle bır almıştım öylece duruyorlar altın olanın bence hepsı çok güzel ve güzel duruyor ama tek taş bır başka ya🤩
Tatlican perla_ Ben gösterişli yüzükleri çok seviyorum. Yeşil taşlı küçük aldım annem bile bende büyük alışmış😀Aa bu küçük beğenmedim diyor😆😆Dedim param buna yetti😂😂
Balteknem perla_ evet malesef hep kullaanılcak bırsey degıl ama sık duruyor benım yatırmaya goturmeye vaktımde olmayınca özel günlerde takıyorum