[silindi] Tatlican bazıları büyük taşlı ve yükseltilmiş oluyor ya konuşurken gözümü oyacak gibi geliyor 🙈 güle güle takın güzel günlerde ☺️
myangelson perla_ ikisi arasında seçim yapmak gerekirse baget bence beştaşlarda da zarif modeller var ama baget benim daha çok hoşuma gidiyor
eymenku perla_ baget bence daha şık daha kullanışlı ama biraz alımlı olsun uzaktan bile görülsün dersen beştaş
Balteknem perla_ canım baget aldım çok güzel ama hep kullanılacak bırsey degıl özel günlerde takıyorum bestas ta baya büyük duruyor bence en güzel tek tas sen içinde ne varsa onu al
patlakprezervatif perla_ bagetin karşısına her ne çıkarsa onu seçerim 😁. Sanırım baget yüzüğü bir ben sevememişim
Sadeturkkahvesi patlakprezervatif yok bebişim bende hiç sevmiyorum beştaşa yaşlı işi demişler benimde asla takmayacağım tek yüzük bagettir banada o yaşlı işi geliyo😄
alinmom İkiside çok zarif duruyor ama baget yüzük hem daha modern bir havası var hemde kombinlemesi daha kolay. Beştaş daha klasik duruyor, tercih tamamen tarz meselesi 💎
skysoulmama Baget yüzük çok dandik ve ucuz duruyor çünkü bir sürü minik taşın birleşimi yani değersiz bir şey , beştaşta büyük taşlar var daha şık ve zarif maddi olarak da daha değerli 🌸
Tatlican skysoulmama Yokya mesele değerli değersiz değilki sonuçta satmak için alınmıyor. Görsel olarak neyi beğenirsen o. Bide bagetinde pırlantası var nasıl değersiz olucak😆Ama senin gözünde değersiz olur o ayrı😂
Yusufagahinannesi skysoulmama baget var baget var 😂 sanki değerli taş uzmanı gibi yazmışsınız. Dandikmiş minik taş birleşimiymiş ne alakası var 😂 beş taşın da büyüğü küçücüğü var taşın değeri ile alakalı bu formu ile ne alakası var. Yorumunuzda doğru tek kelime yok maalesef
Yusufagahinannesi skysoulmama Baget yüzük çok dandik ve ucuz duruyor çünkü bir sürü minik taşın birleşimi yani değersiz bir şey Ahahah tetiklenen kim isterseniz bir daha okuyun. Dandik ucuz değersiz diyen sizsiniz. Kaç tane pırlanta uzmanı gördünüz hayatınızda fikir aldınız 😂 zevk meselesi diyip baget için ucuz dandik değersiz diyen sizsiniz. Cümlelerinizin neresinden tutsak elimizde kalıyor her yeri tutarsızlık dolu. Bence bilginiz olmayan konuda fikir beyan etmeyin rezil oluyorsunuz çünkü 😂 Ben baget sevmem güzel bulmuyorum demek başka dandik ucuz değersiz demek başka. Kendinizi ifade etmeyi bilmiyorsanız dediğim gibi bilginiz olmayan konularda kendinizi rezil etmeyin yok yere