

Bagete laf edenler ne takıyor merak e görmek isterim ne taktıklarını. Tabii ki baget var baget var. Ama beştaş kesinlikle çok demode ve alaturka duruyor hiç sevmem. Yaşlansam bile takacağım bir model değil.
Benimkilerden sen olan evlenme teklifi yüzüğüm ben kendim seçsem aynısını seçerdim eşim o kadar zevkli seçmiş. Diğeri evlilik yıl dönümü hediyesi ben seçmiştim eşim almış o da reis kuyumculuktan. Ben klasik geleneksel takı severim bunları çok beğeniyorum ekstra damla kesim yüzüğüm var şimdi de yuvarlak kesim renkli taş istiyorum mavi yada bordo renkte bakalım😅