barbiee_ V15 kullanıyorum. Tetikli. Ben alıştım. Bi süre sonra tetik var mı yok mu anlamıyorsunuz. Zaten tetik en ufak bi bastırmada çalışıyor. Bi kolum yorulsa diğerine geçiyorum, ağırlığı o kadar da yormuyor. İki el değiştirmeye evin tamamı bitmiş oluyor ztn