echer barbiee_ gen5 kullanıyorum kullanışlı ve güçlü ilik başta agır geldi ama çok degil alışılıyor ben çok memnunum uzun zamandır kullanıyorum tavsiye ederim
barbiee_ echer gen5 aldım kuzum şarja taktım şuan 100 olunca hemen çekeyim mi yoksa bazıları yorum yapmış 3-4 saat kalsın pil ömrü için diye nasıl yapayım
organikirmik barbiee_ bilmiyorum canım ben stantta takılı kullandığım için hep prize takılı zaten. Bilgim yok o yüzden maalesef
organikirmik barbiee_ eco modda sert zeminde 70 dk diyor, halıların çoksa belki ondan oto modda çabuk bitmiştir. Benim hiç bitmedi ama evim küçük benim
barbiee_ organikirmik benimki 4+1 auto da süpürdüm hep bide başlık değiştirdim sertte öteki lazerliyi taktım halılarda diğerini nasıl yapmam gerek
Meriy12 barbiee_ ilk etapta aaa ağır bu diyebilirsiniz ama 1 haftaya alışıyorsunuz ve asla fark etmiyorsunuz ağırlığını. Tabii evde kıyas yapacağınız başka dyson yoksa