alplerinannesi06 barbiee_ canım v15 3 kilo, gen5 3 kilo 400 gram sen en iyisi Dysonun kendi sitesine gir tek tek aç kilolarını özelliklerini oku senin için ağırlık önemliyse gen5 seni çok zorlar
mysterygirl barbiee_ fiyat farkı çok varsa bence 12 de yeterli.performans olarak çok fark olacağını düşünmüyorum. Bende v15 submarine var ıslak başlığını bir kere denemek için kullandım. Tetik olması pratik zaten tuttugumuz yerde.annemde gen 5 var tuşlu daha zor gibi geliyor bana alıştığım için sanırım.
Furkans_Mom_2018 barbiee_ hayır ben alıştım en azından yani bi süre sonra alışıyorsunuz ve çok çok bi ağırlığı yok benim kollarım bileklerim çok ince olmasına rağmen tutarken zorlanmıyorum, sadece mandalına basılı tutmak zor gelmişti şimdi ona da alıştım ☺️
organikirmik barbiee_ ha anladım prusya mavisi bendeki tüm başlıkları vardı içinde galiba. Bende kedi var çünkü koltuk başlığı olsun istedim
Furkans_Mom_2018 barbiee_ başlık vardı aslında ama başlık eklenince fiyat artıyo,gen 5 daha iyi olabilir hayırlı olsun canım güle güle kullan şimdiden,..🤗
[silindi] barbiee_ benim ki özel seri 8 başlıklı tüm başlıklar mevcut yani koltuk altı aparatı ayrı satılıyor v15 total clean az daha bekleyin v16 alın😂 Benim ki bu 38 bin olmuş ben dyson şubesinden aldım akbatı da
Furkans_Mom_2018 barbiee_ vardı kız hatta ben sipariş verdikten sonra gördüm koltuk başlığı ve yatak altı başlığı olan da varmış v15 ama daha pahalıydı sanırım3-5 bin arası ekleniyordu çok pişman oldum keşke görseydim tüm başlıkları olanı seçseydim dedim ama artık çok geçti 😀
GezginPaNDa barbiee_ v15 ağır ve sürekli tuşa basmak lazim . V12 hafif kullanımı cok rahat ve tetiğe basma derdi yok
cokbilmismom [silindi] bende bundan almıştım artık bu model yok dyson sitesinde de özel olarak çıkmıştı. Aşırı memnunum tüm aparatların olması çok çok iyi özellikle koltuk süpürme aparatı en çok kullandığım. O koltuk alti dirsek aparatına ben hiç gerek duymadım ya
Furkans_Mom_2018 barbiee_ hazne ve motor gücü farklı 12 ile..15 daha yüksek motor çekim gücü var iyi düşün karar ver ☺️