Furkans_Mom_2018 barbiee_ v15 kullanıyorum, 12 ile arasındaki fark v15 toz haznesi büyük, motor çekim gücü daha fazla..
bernaydiii barbiee_ haznesi için ust model almaniza gerek yok v12 çok hafif kolu yormuyo bu cok onemli basılids tutmaya gerek yok. Hazne kucuk ama zaten o kadar doldurmuyoruz ki bosaltilabiliyor. Bende v11 var cok agir kolum yoruluyo ama cekimi vs cok iyi memnunum. Yeni alsam v12 alirdim hafifliginden
barbiee_ bernaydiii evet 11 arkadaşım da var çok ağır bende sevmedim onu 15 falan da öyleyse kullanamam
Furkans_Mom_2018 barbiee_ hayır ben alıştım en azından yani bi süre sonra alışıyorsunuz ve çok çok bi ağırlığı yok benim kollarım bileklerim çok ince olmasına rağmen tutarken zorlanmıyorum, sadece mandalına basılı tutmak zor gelmişti şimdi ona da alıştım ☺️
zynprvlfsn barbiee_ Gen 5 te hazne büyük, basmaya gerek yok, ben neredeyse 2 yıldır kullanıyorum çok memnunum.
Meriy12 barbiee_ gen5 kullanıyorum. V12 ve V15 e göre toz haznesi daha büyük. Çekiş gücü keza öyle daha güçlü. V12 alacaksanız tabikide alım ancak 15 alacaksanız kesinlikle almayıp gen5 alın çünkü arada sadece 1000 lira gibi bir rakam vardı en son ve gen5 te 15 te olmayan 2 yada 3 farklı başlık çıkıyor
barbiee_ Meriy12 ay çok teşekkür ederim aradığım yorum bu oldu🤍 Gen 5 v15e göre biraz da olsa hafif mi
Meriy12 barbiee_ ilk etapta aaa ağır bu diyebilirsiniz ama 1 haftaya alışıyorsunuz ve asla fark etmiyorsunuz ağırlığını. Tabii evde kıyas yapacağınız başka dyson yoksa
hiraberen Daha 1 ay olmadı gen5 aldım çok memnunum biraz ağır ama sürekli tetiğe basmaya gerek yok o yüzden tercihim bundan yana oldu ve en son çıkan modeli olduğu çekim gücü çok iyi ayrıca toz haznesi büyük sürekli çıkarıp temizlemeye gerek yok