Meri-Mel bence doktora tekrar söyleyin 2 kez daha önce izah ettiğini söyle yani önemli bişey olacağını sanmıyorum ama için rahat etsin, benim oğlum hareketsiz bi çocuk ona rağmen eller ayakları çok terler, gündüz hareket etmediği için anca binde bir koşar oynarsa terler ama onun dışında gündüz fazla terlemez el ayak dışında ..gece sırtı kafası yatınca oooo yastık sıırılsıklam olur, yaz kıs yattığında 2 kez kıyafet değiştiriyorum ben..