Meri-Mel bunun galiba bir çözümü yok benim oğlumda 4 yaşa 1 ay kaldı girmesine malesefki çok terler doktorada götürdüm danıştımda herşeyide çok şükür güzel tahlilleri ama terler yedek kıyfetsiz asla bir yere gidemeyiz ve muhakkak sırtına peçete vs koyarım ki hastalanmasın diye şimdi bile uyuyor terlemiş hemen üst degiştim genellikle d vtamin eksikliği olursa terlenirmiş ama oda güzel 👍🏻