Meri-Mel dostum bi hastalik olduğunu sanmiyorum, buyuk kizim da cok aktif, bebeklikten aktifti ve hep terlerdi hala da oyle. Okulda yedek kiyafetini aktif kullanam tek cocuk benim kizim 🙂 surekli terliyor cunku. Her gun yikaniyoruz mecburen. Aktif cocuklarda normal bi durum bence