Arkadaşlar öncelikle şu bilgiyi geçeyim kızım 34 aylık 12 kg 85 cm yani minyon ve zayıf bir kız 🙏
Her gittiğim yere , sürekli atlet yedek kıyafet taşıyorum hele parka gitti isek aman aman yandık demektir.
Not :Aşırı hareketli oturmaz hiç .
Sorum şu;Normal mi bu durum sizin çocuklarınız da böyle mi 🤔
Durumu şu şekilde izah edeyim kızımı üç dört gün önce parka götürdüm Bilecikteyim hava hafif rüzgarlı idi .
Kızımda kapri ve kisakollu vardı, arkadaşın kızı da 2 ay büyük uzun kollu penye ve tayt vardı uzun.
Kızım sırılsıklam o çocukta nem yok .
Kızıma göre daha sakin kızım kadar kosmuyor .
Terleme bir hastalık mı ,genetik mi , normal mi 🥺
Tecrübeli anneler 🤔