hazale966 nazli96 yoğurda karıştırabilirsin veya sütüne ekleyeblirsin. Öğürüp kusuyorsa benim kızım kusuyor o yüzden en son çare fitil
Durucuumm nazli96 benim kızım hergün ya hergün şurup şişelerini alıp geliyor gözüm ağrıyor içir karnım ağrıyo içir yaş 2,5 bu arada. Bekde kaşığına pekmez koyuyorum aş şurup diye 😁 öyle bi deneyin bakalım
knykz nazli96 bana içirilen yöntemle içitmeyi planlıyorum gelecekte içmezse 😁 babam bacaklarının arasına kafamı kitlerdi ellerimi tutardı annem ağzma dökerdi aynı yöntem bizee nesilden nesile devam edecek gibi zorluk çıkarsa 😁
3erkekannesi__ nazli96 çok şükür ki öyle bi derdim yok üç oğlumda ilaç içmesini seviyor 🤭 küçüklere şırınga ile veriyorum ben öyle daha rahat içiyorlar dökülmüyor en azından
suheyla92 nazli96 en iyisi mama sandalyesine oturtup arkadan sarilip agzina akitmak siringayla ya da kasikla farketmez ama kasik daha iyi bence siringayla ayarlayamiyorum hizini miktarini
esonuz tugceayfer benim kızımda aynı şırınga ile de yapsam hep çıkarıyor 1 haftadır iyileşmedi 11 aylık
gzplt nazli96 İçmeyen çocuk içmiyor ben şırınga denedim burnunu hafif kapattım, yanaklarından ağzını sıktım , hatta ağlarken bile döktüm ağzına ama yok o şurup hep geri püskürtüldü asla içiremiyoeum 🤷♀️
nurzenkin nazli96 ağzına şurubu verdiğim gibi ardına sulukla su veriyorum mecbur yutuyor sülük dediğim de alıştırma bardaklarından diğer şeylerde tükürüyor o tam ağzına girince tukuremiyir
damlaozzz miniminisevgilimm Bizimde son 1 ay kaldı bitmesine ama kokusu eve sindi resmen yok böyle bir koku bizim zamanımızda içtiklerimiz ne güzelmiş dedim resmen çocukta bizde yıldık 💆🏼♀️ Birşey sorucam doktor bize değerleri en hızlı yükselten bu dedi sizde işe yaradı mı anlatır mısınız bizim değerimiz baya düşükte
miniminisevgilimm damlaozzz evet biz daha öncesinde Sidefer kullanıyorduk ama bebeğim hem çok hareketsiz hem çok iştahsızdı doktorumuzu değiştirdik anne sütü aldığımız ve toplu bir bebek olduğumuz için eski doktorumuz 6. Ayda başlatmıştı Sidefere.. şuanki doktorumuz kan tahlili istedi ve 8. Ayda demir depoları neredeyse bomboştu hemen ferro sanol başlatıyorum dedi sabah akşam verilecek dedi bir de b12 düşüktü onun içinde damla verdi ama bizim anne baba yüreğimiz pek emin olamadı bir de üniversite hastanesinde hematolog görsün istedik kesinlikle ferro sanoldan başka çareniz yok dedi b12 de iğne olarak yapılacak dedi 4 haftalık plan oluşturdu.. özel damlaların hiçbir işe yaramadığını boşuna para verdiğimizi falan söyleyip bizi bir güzel azarladı 😅 2 ay sonunda kan değerleri çok güzel yükseldi b12si de öyle.. ve iştahımız maşallah diyeyim inanılmaz açıldı bebeğimin algısı hareketleri çok değişti inşallah sizinde bir an önce toparlanır hiç aksatmayın. Aç karnına verin ve 1 saat hiçbir şey yiyip içmesin
damlaozzz miniminisevgilimm Bizde sizinle birebir aynı şeyleri yaşadık sidefer kullanıyorduk başından beri depolar bomboşmuş çok şaşırdık kaç aydır kullandık resmen hiçbir etki etmemiş başka bir doktora gittiğimizde öğrendik ferro sanoldan başka çareniz yok dedi b12 olarakta ocean kullanıyoruz şimdi onun değeri demir kadar düşük olmadığı için sprey yazdı umarım bizimde yükselir bu kadar zorlandığımıza değer
miniminisevgilimm damlaozzz bizim şuanki doktorumuz da oceanın b12sini verdi keşke onu kullansaydık dedik çünkü duyunca bize çocuğunuza nasıl kıydınız iğne olarak verdiniz hematologlar hep iğne veriyorlar dedi bizde iğneyi yarıda kestik damla daha iyi ❤️
damlaozzz miniminisevgilimm İnşallah bizde sizin gibi güzel sonuç alırız bitirince. kaç tane yazmıştı size bize 2 dedi
miniminisevgilimm damlaozzz kullanım şekliniz nasıl? Açıkçası bize şişe olarak değil de sabah 5 akşam 5 ml içicek 2 ay sonra kontrol edicem dedi biz şişemiz bittikçe aldık 2 ayın sonunda çok güzel toparladı
surprizbebe nazli96 yanaklarını sıkıp dök ağzına ya valla bazen uğraştıkça naz niyaz ağlama bilmen ne😂