nazli96 benim kızım da hic icmiyordu gordugu an kıyamet kopuyordu. Siringayla zorla veriyorduk ama olmuyordu yani bildiğin iki taraf için de işkenceydi. Sonra mamasina karıştırıp verdim biraz daha buyuyunce onu da fark etti içmez oldu. Sonra bir süre antibiyotik vs gerektiğinde direkt iğne yaptırmaya gidiyorduk. Ya da ateslendiginde fitil veriyordum. Gecen kış dayanamadım kızdım bunu içmezsen sana igne yaptırmak zorunda kalicaz dedim o günden sonra içmeye basladi. Uff cok zordu ya bu surec bir de cok hastalaniyordu