agustosbocegimm1608 nazli96 benim oglan 13 aylık enjektörle veriyorum kucagıma oturtuyorum agzını acıyorum direk sıkıyorum sonra agzını kapatıyorum
Mlsyhn melek7_3 bende demiri boyle yapiyorum ama yarisi iceri yarisi disari yutmuyor her gun cok zor oluyor vermek
Nurburakbyk nazli96 mamasinin yada sütünun içine koyup veriyorum eğer içmek istemiyorsa zorladigim zaman kusuyor çünkü malesef 🤷🏻♀️
mamacitaa_ nazli96 yöntem falan yok bam bammm bam 💥 😂😂 valla ilaç denilince strese giriyorum çünkü içmiyorlar hele küçük bebikim tukuruyor zorla veriyoz
nazli96 melek7_3 denedik bunu siteden kapıya geleceklerdi neredeyse öyle bir kıyamet ve almıyor ilacı direk dışarı çıkartıyor
melek7_3 nazli96 ağlarken ağzına sık ve burnunu tut biliyorum biraz korkutucu ama en azından yutuyor çok zor şurup içmeyen çocuk
dayes nazli96 küçükken çok zordu da şimdi ağlayıp itiraz etse de ellerini tutunca ağzını açıyor mecbur :/
cennetkusum16 nazli96 çok seviyor içmeyi 😁 bı tek alerji damlasının tadını sevmedi onun dışında özellikle calpolu aşırı seviyor 😁
sezerckmom nazli96 ben ilaç şişesini eline veriyorm kapağını kapat oğlum diyip onunla oyalıyorm oylelikle içiyor maşallah çok şükür 😄
seyma10 nazli96 bazen antibiyotiklerin icinden siringa gibi sey cikiyor ablam atmamis verdi onla 2 3 defada dokmeden iciyor öbur türlü döküyor çıldırıyor
seyma10 nazli96 bazen antibiyotiklerin icinden siringa gibi sey cikiyor ablam atmamis verdi onla 2 3 defada dokmeden iciyor öbur türlü döküyor çıldırıyor