miniminisevgilimm damlaozzz kullanım şekliniz nasıl? Açıkçası bize şişe olarak değil de sabah 5 akşam 5 ml içicek 2 ay sonra kontrol edicem dedi biz şişemiz bittikçe aldık 2 ayın sonunda çok güzel toparladı
miniminisevgilimm damlaozzz sizinde sabah akşam mı peki? Yani toplamda 10 ml veriyorduk biz eğer sizin 5se rahatlıkla yeter diye düşünüyorum
alinmom nazli96 antibiyotiği genelde şırıngayla veririm soğuk algınlığı için ilaçlar genelde tatlı oluyor kolaylıkla içiyorlar 🙃
miniminisevgilimm damlaozzz anladım demek ki öyle uygun görmüşler belki bizimki kadar kötü değildir çünkü Akdeniz anemisinden şüphelendiler oğlumda o kadar kötüydü kan değerleri ama şükür düzeldi 🙏