Sizlere bir sorum olacaktı bebeğim 38 günlük.
Doğum sürecim normal doğumdan sezeryana döndü. Bebeğin kafası geldiği halde acilen sezeryana alındım. İlk günler ağzından burnundan süt geliyordu. Onlar biraz geçti azaldı yani şu anda arada sırt üstü uzatınca tükürüğünu yutunca nefes proplemi oluyor normal mi sizce?? Oksijensiz kalınca biraz doğumdan çıkınca. Oksijen vermişler zaten