suzun0508 Kucağa alışıp ilerde kendi beşiğinde uyumaz diye korkma kimseyi de dinleme :) ilk 3 ay ne kadar sana yapışık yaşarsa o kadar güvenli bağ kurulur aranızda ve sonra senden rahatça ayrılmaya başlar. İlk 40 gün özellikle çok önemli. Onun annesi sensin, lütfen sadece kendi içgüdülerini dinle. Onunla bolca vakit geçir ten tene temas yap. Uyku eğitimi 3. Aydan sonra yavaş yavaş veriliyor. Öncesinde herhangi bir rutin oluşturmak çok zor çok da gereksiz. Benimki 6 aylık birebir bu şekilde yaptım ve şu an bir sıkıntımız yok kucağı alışma vs gibi. Bolca koklaşın ve aşk yaşayın :) ikinizin de buna ihtiyacı var