suzun0508 şuan 9 aylık inanın o hallerini çok özlüyorum. 2,5 aylığa kadar hep göğsümde uyuttum. Herkes yok kucağına alışacak yok şöyle böyle diyordu alışırsa alışsın dedim hep. Çok küçük olduğu için sürekli bunu yapması çok normal. Emziriyor musunuz bilmiyorum ama sürekli emmek ister. Aç olduğu için değil de o hissi seviyorlar çoğunlukla. Sevgi ister emer, güven ister emer, seni özler emer, her türlü emer 🫠Şuan benimki kucağımda durmuyor bile 🥲 önceliğim hep bebekti. Yok ev işiymiş yok yemekmiş bir süre rafa kaldırmıştım, eşimle beraber bir şekilde hallediyorduk. Ben dışarıya çok çıkarıyordum kış bebeği olmasına rağmen. Herşeyi net görmese de yüz üstü şekilde zeka kartlarını çok fazla gösteriyordum ki bana göre görüyordu😅 gün içinde yaptığım her şeyi onunla konuşarak yapıyordum. Benim küçük anne yanı beşiğim vardı tekerlekli onu salonda tutuyordum. İşte kahvaltı yaparken bebeği içine koyuyordum, tepesinde dönencesi vardı açıyordum gözleriyle takip ediyordu falan. İşte ütü yaparken yine beşikle beraber gidip yapıp geliyorduk. Hayatımdaki her alana dahil ettim diyebilirim. Çok afedersin banyo yaparken bile eşim yokken, banyo kapısı açık bebeği de göreceğim şekilde beşiğine koyuyordum, analık biraz da delilik değil mi zaten 😅 çok güzel zamanlar tadını çıkarmaya bak, sevgiyle huzurla büyüsün inşallah 🫶