suzun0508 ilk aylarda bende öyleydim bebeğim kendi kendine dursa bile alıp kucağımda gezdiriyordum kokusunu almak için karnımdan ayırmamak için bol bol vakit geçirmek için
Şimdi 6,5 ay oldu her gün yeni deneyimler her gün yeni öğrenmeler her dönem kendine göre çok zevkli 💙
Sadece bebeğine ve kendine zaman ayır
Eğer imkanın varsa yemek ve temizlik için destek iste
Zaman su gibi akıp gidiyor bi bakmışsın oturuyor bi bakmışsın emekliyor bi bakmışsın ek gıdaya başlamışsın felan filan