ebru0311 metemom_ uykuya direnme yaşıyoruz gece deliksiz uyurdu şimdi asla uyanıyor dün 1 de kalktı 4 de kadar uyutmaya çalıştım sallıyorum uyuyor duruyorum açıyor gözlerini sinirlerim çok bozuk çok hareketli hiç durmuyor hayır deyince kızıyor bağırıyor bize büyük adam gibi azarlıyor uyurken bile eli kolu rahat durmuyor öyle oyuncaklarıyla onamaz aklı fikri bir şeyler karıltırmada sizinde öyle mi 😩
metemom_ ebru0311 oğlumu tarif ediyorsun sandım sadece benimki sallanmaktan nefret ediyor emerek uyuyor memeyi ağzından çekemiyorum 😂
myavocado metemom_ 😂 1 yaş gümbür gümbür gerçekten. Çok şükür hala gündüz iki uyku yapıyor, ama beni en zorlayan iştahsızlığı, iki üç lokma zor yediriyorum, sevdiği şeyleri bile yemiyor. Ve asla ama asla sabit durmuyor, çok yorucu peşinden dolanmak 😂
metemom_ myavocado gerçekten öyleymiş daha önce hiç bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum sabah eşime verdim 10 dk dinleneyim diye 1 dakika sonra yanımdaydı ikiside
hulyacam metemom_ sabah 7-8 gibi kalkıyor. Günde tek uykuya geçtik 1 yaş itibariyle. Önceden gün içinde iki uyku yapıyordu. Sabah kahvaltı öğlene doğru meyve. 12.30 13.00 gibi öğle uykusu. Kalktığında yemek. Akşam yemek. Akşam 21.30 gece uykusu ———- arka dişleri aynı anda çıktı. Biz hiç diş sancısı çekmedik. Enteresan bir şekilde
Pinrrr metemom_ bizde grip geçirdik on gün sürdü iyikestik antibiyotik yazdı ama vermedim ciğerlerine inmesine engel oldum o kadar günde iki uyku yapıyor 11 de bide 3 te öğlen 12 de yemek yer sabah kahvaltısı yapar ara öğün akşamda yemek yatış mama iciyo yatmadan hergun mutlaka park veya yürüyüş ypariz yürüyor kızım çünkü böyle bizde
metemom_ Pinrrr grip olan benim ona sadece öksürük bulaştı gibi inşallah o da çabuk geçer bebeklerin hastalıkları çok çok zor
princessmom_ metemom_ 11,5 aylık olduk bizdede durumlar aynı 😌 Gece 15 kere uyanıyor iştahsızlık başladı sürekli yapışık geziyoruz dötle don gibiyiz 😄 ay nabacağız bilemedim yaa çok yorucu bir süreç 😌
princessmom_ metemom_ Her geçen gün dahada zor 🙄 Hiç geçeceğe benzemiyor ne zaman rahat edeceğiz acaba 😬
balyavrum metemom_ Artık tek başıma zorlanıyorum. Sabrım tahammül seviyem üstlerde :( Yemek yemez oldu. Çok nadir şeyler yiyor. Emişiyoruz sonra. Gündüz 2 uyku yapıyor. Geceleri bıktım uyanmasından. ⅔ kez uyanıyor ağlayarak. Emmeden uyumak istemiyor baya bağırıyor. Gece emmeyi kesmek istiyorum bakalım. Her akşam parka çıkarıyorum. Yorucu geçiyor yani.
metemom_ balyavrum zor olan tek bakmak zaten canım iki gün önce kaynanamlar vardı çocuğu emzirirken görüyordum bir hiç yorumladım ne güzelmiş destekli çocuk büyütmek bile dedim
canmanayvesuyu metemom_ merhaba bebişim az kaldı huni takmama 🤣🤣 benimki yemiyor ya hala bak sabah pankek yaptım 1 tane zorla yedi çok az da peynir yedi o kadar öğlen bebek kaşığıyla 7-8 kaşık yayla çorbası içti akşam da yine max 10 kaşık semizotu yemeği yedi o kadar çok az yiyor 🥹 sinirlerim bozuluyor artık. Bizim de azılar geliyor ona bağlıyorum ama ne kadar sürecek bu yememesi bilmiyorum kilosu da öyle fazla değil o yüzden üzülüyorum. Tek uyku yaptırıyorum uzun uyusun da akşam yemeğinde uykusu gelmesin diye 40 takla atıyorum 😂😂😂 o şekilde olunca bi kaç akşamdır erken yatıyor 9da falan çok şükür ama tek uyku mu iki uyku mu konusunda tereddütlerim de var 🫠 bizim de eşim biraz hastaydı Bebişimin de burnu tıkanıyor gibi akşam yatmadan çığlık kıyamet babyvacla çektik rahatladı onun dışında yapışık geziyoruz emmek istiyor sürekli bi kaç gündür kaynanam burda azcık ona pasladım kafa dinlemeye çalışıyorum 😂😂
metemom_ canmanayvesuyu bizimki de öyle ya tam yemeye başlamıştı ki üç diş birden çıkmaya başladı kaşıkla peşinde geziyorum akşam biraz pilav yedi nasıl mutluyum şuan gör Bana kalsa tek uyku yaptırırım artık bende sürekli uyutmaya çalışmaktan bıktım ama benim oğlan da değişik bir gün geç kalkıyor bir gün erken bir gün uyumuyor bir gün erken uyuyor
miniminisevgilimm metemom_ evet bizimkide öyle anlayamadığım tek uykuya mı düşmeye çalışıyor henüz çok erken gibi geliyor 🥹 bugün yine tek uyku yaptı 2. Uykuya asla dalamadı çok huysuzdu uykusuzluktan.. akşam 7.30-8 gibi uyudu ve sürekli dönüp duruyor 1 kere uyandı emzirdim geri uyuttum hala kıpır kıpır inşallah bir an önce geçer bu uyku gerilemesi
bianneo metemom_ 14 aylık oldu artık tek uyku yapıyor 12-13 aylıkken 2 uyku yapıyordu. Şu anda tek uyku yaptığı için akşam 7 buçuk gibi gece uykusuna geçiyor sabah da 7 gibi kalkar bazen 6 gibi o değişiyor. Günlük 3 ana öğün yiyor 2 kere de meyve veriyorum. Mesela şu ara diş eti kabarmış iyice yemek çok istemiyor az yiyor ama yine 3 öğün sevdiği şeyleri yapıyorum. Ve 1 haftadır gece uykusunda sürekli ağlayarak kalkıyor emmek istiyor o da dişe bağlı sanırım başka ek sorunu yok çünkü
canmanayvesuyu metemom_ aynı ben de kuzum işte karar veremiyorum. 1 saat uyutup kaldırsam akşam 4-5te uykusu gelir o zaman da gece uykusuna çok direniyor
princessmom_ metemom_ o zamanda bitmez 😃 düğün yap borç acaba mutlularmı çocuklarına bakma derkenn biz ölene kadar rahat yok ahahah
miniminisevgilimm metemom_ kesinlikleeee bazen hem sabah hem öğlen birlikte uyuyorduk bende mis gibi uykumu almış oluyordum 😅 tek uykuyu da 2,5-3 saat yaparsa güzel olur ama henüz o da Araf’ta kalıyor 😅