metemom_ 2 uyku yapiyor gunduz. Ilk uykuyu 1.5 saat sonra ben uyandiriyorum. Ikinci uykuyu 1 saati biraz geçince yine ben uyandırıyorum. Uyandirmazsam duzen kayiyo gidiyor. Aksam da ortalama 9 da uyuyor. Sabah 8 de kalkıyor. Gece beslenmiyor. Gunde 3 öğün yiyor ara ogun yapmiyor sevmiyor. Bizim sorunumuz kurtlu oluşu. 5 dk oturmuyor kosturuyor evin icinde bi saga bi sola her yeri karıştırıyor. Oturup oyuncakla oynatmaya calisiyorum 1 dk bile oynamiyor. Yemek yerken illa oyalanmak istiyor. Makarna irmik bilmem ne döküyorum önüne o oynarken kaktırıyorum yemegi. Yoksa yemiyor hic. Sonra dökülen irmikleri temizlicem diye ugrasiyorum bi de gunde 3 kere. Disarida olmayi cok seviyor 2 gundur 2 de cikip 6 da eve dönüyorum ama bu sefer de gezdigim için yoruluyorum. Ayyy