Sermec27 Bol bol etkinlik,sürekli akranlarıyla bir araya getirin.Doktorun dediği gibi yanlız bırakmayın.İşlerinize bile dahil edin.İnş daha da iyi olur.Otizmli olmadığına sevindim.Rabbim hiçbir anne babayı evladıyla sınamasın.Benim bir evladım var otizmli.Söz konusu evlat olunca insan çok üzülüyor.