Sermec27 canım otizm dediğin şey çok aşamalı ve gözlem süreciyle yapılan bişey. çocuk bir çok aşamadan geçiyor .
Çoğu çocukta da 2-3 yaşlarında teşhis koyulur bu aylarda pek anlaşılmaz.Gelişimsel tarama, ayrıntılı değerlendirme çocuk nöroloğu çocuk psikiyatristi gelişimsel pediatri uzmanı hepsi birlikte inceler ve bu bir süreçtir
Diğer olasılıklar için genetik ve metabolik testler yapılabilir vs vs vs otizm teşhisi dediğiniz şey üç beş şeyle konulabilen bişey değil. Sakin olun her dil gecikmesi yaşayan da otizm değil