Oğlum 15 aylık bu cümleyi bugün duyduğumdan beri kendime gelemedim daha önce de burada birkaç tane post açmıştım hatırlıyorsanız kısaca özet geçeyim oğlum bir iki aydır böyle parmaklarını izliyor gibi yapıyor bir de 4-5 aydır böyle dizlerinin üzerinde git gel yapıyor bir de böyle çok kafasını vuruyor bunun için kendi doktorumuza gitmiştik kendi doktorumuz nörolojiye yönlendirdi bugün nörolojiye gittik nöroloji baktı inceledi açıkçası nöroloji doktoru bir problem görmedi bu çocuk otizm değil dedi daha sonra çocuk gelişim bölümüne gönderdiler orada işte ismi ile seslendi foktor baktı ne bileyim işte tepkileri gayet normaldi sadece doktorun bana bazı sorduğu sorulara evet demediğim için belki bir ihtimal dedi doktor şöyle anlatayım alkış yapmıyor bay bay çok nadir yapıyor gel geli de çok nadir yapıyor bir şeyleri işaretle göstermiyor gösteriyorsa da belki bir ya da iki kere göstermiştir onun haricinde böyle baba gitti anne bana şunu ver gibi şeyler yapmıyor ama bunun yanı sıra kim seslenirse seslensin ismine bakıyor bir yerden ses gelse bakıyor oyun oynarken sana karşılık veriyor bir yere gittiğini arkandan ağlıyor sosyal temas seviyor sosyal gülümseme seviyor İnsanlarla iletişim kurmayı seviyor yanlarına gidiyor dışarıda sokakta mesela birinin yanına gidiyor ona dokunuyor ona gülüyor ne bileyim dönen şeylere bakmıyor arabayla oynuyor normal sürüyor topla oynuyor topa böyle eliyle atıyor topu ne bileyim bir nesneyi bir elinden bir eline geçiriyor dediğim gibi nöroloji doktoru yok dedi bu arada baba meme dede egge bazen anne diyor şimdi benim söylediğim bazı şeylere dayanaraktan bir ihtimal belki olabilir dedi doktor beni bir ay sonra yine görecekmiş o bir ihtimali duyduğumdan beri başımdan aşağı kaynar sular döküldü bayılacaktım şu an hiç iyi değilim bu bir ay nasıl geçecek bilmiyorum ne olur bana yardım edin sizce bu çocuk otizm mi yani artık kafayı yiyeceğim.