user2406 bizde de hiç bir belirti olmadan hafif öksürük var diye gittik hasta olmadan önlemini alalım diye doktor hastaneye yatış verdi solunumu çok hızlıydı daha sonra 1 gün yoğun bakım derken influenza olmuş meğerse ve 3 ay altı bebeklerde tehlikeli demişti doktor o yüzden hemen bir doktora götürün bence ve burun temizliğini doktor bize gübde 4-5 defa yapın dedi ki nefes alsın diye.