Benim bebeğim 38 günlükken grip olmuştu malesef babasından geçmişti. Burnu tıkanıyordu öksüüryordu ateşi olmadı hiç emerken rahat edemediği için emme süresi de kısalmıştı. Serum fizyolojik ile burnunu açıyordum hava nemlendiricisi ile havayı nemli tutuyordum. Sadece anne sütü aldıgı için 3-4 günde atlatmıştık. Doktora götürdüm bir sürü şey yazdı hiçbirini kullanmadım. Anne sütü en iyi ilaç