Selam kızlar benim bebeğimde 74 günlük bizde okula giden ablasından grip olduk,burun tıkanıklığı ve öksürük var bugün üçüncü günü.dün doktora gittim ateş olmadı inşallah ta olmaz sırtını dinledi kilosuna baktı şuan bi sıkıntı gözükmüyor dedi iştahsızlık yapışabilir dedi bende evde serum fizyolojikle be burun aspiratörü ile geziyorum bütün gün, duş aldırıp biraz buharda bekletiyorum rahatlıyor inşallah bir an evvel atlatırız hepimiz 🙏