mbabygirlm niye kötü olsun, zaten havalar soğuyunca içeri tıkılacaz, günde 2 kere çıkarıyordum şimdilerde kızım kreşe başları oğlumu indiriyorum geçmez yoksa, sizinki henüz küçük yürümediği için falan belki anlamıyordur ama çok ihtiyaç bişi park açık hava