moni Hamile iken yeğenimi getirdim bir tane çocuk yeğenimi itti bütün çocuklara tükürdü ortalıkta anne baba yok ne yapacağımı bilemedim yeğenim ağladı büyük bir çocuk birde şimdi ben anneyim kendi çocuğumu getirsem hem enfeksiyon geçmişim var hemde yegenimde bile kötü oldum kendi çocuğuma yapsalar çocuk demem heralde karşıdaki anne ortalık ta yoksa düşünüyorum da
mamacitaa_ mbabygirlm yooo kötü değil. Ben de götürüyorum sık sık. Öyle diyenler genelde dışarıya çıkmaya halleri yok vs vs
yagmur35yy mbabygirlm akşam gunus battığı saat 20 dışarı bi gidiyoz saat 10da evdeyiz hem yoruluyo uykuya geçiş kolay oluyo hemde çok seviyo kankileriyle oynamayi hergunden indiriyorum
moni Gidiyorum gezdiriyorum kesinlikle bindirmiuorum kalabalığa çok sokmuyorum keşke hiljenik bilinçli olsa bütün anneler keşke rahatlıkla oynatabilsek keşke doya doya sallansa büyüyünce kaysa ama keşke işte 😌
hasan033 Parka götürürüm kaldığım yerde çocuklar var ama hepsi oğlundan büyük okula gidiyorlar okuldan geldiklerinde eğer dışarı bahçeye öıkarlarsa çıkarırım oyun oynarlar karşı komşumun oğlu var oğlumla taşır birbirimize gelip gideriz eğer onlarda evde yoksa oyun oynar etkinlikli oyunlaar yaparım yani boş kolilerden yol yaparım araba sürmesini çok sever öyle vakit geçirir oyun hamuru kinetik kum oynar
Baklavanida mbabygirlm park kötü değil günün büyük çoğunluğu çıkmaya çalışıyorm kızımla ha kötü yanı şu olabilir vurmayı atmayı istedi şey olmadığında kendini yerlere atmayı parkta öğrendi böyle huyları hiç yoktu. Ama yine de çıkarıyorum park sayesinde dili açıldı kışınn yaza göre daha az çıkıyoruz ama yine de çıkarıyorum
zeynepyusufaslan mbabygirlm 8-5 çalışıyorum akşam koşa loşa eve gelip parka götürüyorum çünkü tek çocuk sıkılıyor evde ve inanılmaz iyi geliyor sosyalleşemesi , konuşması açısından
gizematadeniz mbabygirlm valla 9 10. Aydan beri her gün gideriz parka. Su an 12.5 aylik. Parka ayri cikariz yuruyuse ayri cikariz gezmeye ayri cikariz. Gun icinde 2 3 kere disari cikariz yani. Sevmez evi.
Poncikkkk mbabygirlm her annenin çocuğuna olan ilgisi farklı kimisi her türlü etkinlik yaptırabiliyor kimisi telefon tablet ile oyalıyor kimisi kreşe gönderiyor parkta başka çocuklarla oynamasına olanak sağlıyor Park kötü yer değil ki bende Çocuğumu parka götürüyorm önce kayıyor sonra kumla oynuyor boyama kitabı aldım çizgi calşması için defter aldım puzzle aldım puzzle yine ilgisini çekiyor beraber oynuyoruz ama en cok kepce kamyon arabaları ile oynuyor benide oyuna dahil ediyor çocuğun ilgi alanında önemli
Gunesnil_23 mbabygirlm Bizim sitenin parkı var günde 2 defa indiriyorum hep belirli kişiler oluyor zaten arkadaşları ile oynuyor bence kötu değil eğer semt olarak kötü bir park değil ise
zal9_9 mbabygirlm 11aylık kızım elimde olsa her gün götürürüm götürdüğüm zaman çok güzel sosyalleşiyor evde baş edemedigim zmn mutlaka götürüyorum
uykucukoalaa mbabygirlm park şu devirde çok kötü o yüzden bu sene sayılı götürdüm o da boşsa. Çocuğum düşme tehlikesi bile geçirdi yüksekten sırf koşan çocuklar yüzünden küfürler zaten havada uçuşuyordu sürekli böyleyse eğer götürmemek en sağlıklısı emin olun
nursnmh mbabygirlm 13 aylik oğlum ne zaman gitsem iyi örnek alabilecegi bir ortam olmuyor Birbirine vuran çocuklar Küçük eden yetiskinler Sigara icip tüküren insanlar Kaydiraktan ters cikan cocuklar Salincağa ayakta binen cocuklar Bildigin sorumsuzca sokaga gönderilen çocuklar Ve hic temiz değil bu yüzden artik gitmiyorum evde kaydirak var ve salincak da aldim oyun alanini ev yaptım tabiki sıkılıyor bazen durduramiyorum evde ama mecbur
gizem6767 mbabygirlm 17 aylık kızım her aksam 6 da çıkarız bazı çocuklar oyuncaklarnı getiriyor kumda oynuyolar bende getryorum benım kı küçük olduğu ıcın anlamıyor biraz dıdısmelı oluyo ama 🤣
nurzenkin mbabygirlm biri 9 aylık oldu yeni diğer kızım da 3.5 yaşında.Neredeyse her gün 1 2 saat kadar parka çıkıyoruz.Aksama doğru da 2 saat kadar apartman önünde oynuyor .Enerjisini atıyor tabi bu arada küçük kızım da çok seviyor dışarıyı.
1prensesannesi__ Sevvl ayy kesinlikle yaa koca koca çocuklar, ergenler ,küfürler havada uçuşuyor zaten ben çok durmuyorum bide futbol oynuyorlar küçücük yerde iyice sinir oluyorum heran bisey olacak korkusuyla dibindeyim sürekli kızımın
binnur37 mbabygirlm Ben parkada götürüyorum kapıya çıkarıyorum valla kapıda apartmanda oturan kızlarla güzel oynuyor konuşması gelişti oyuncak alma verme paylaşma huyu gelişti sosyalleşiyor … Eskiden kimseye gitmezdi ağlardı şimdi çekinerekte olsa gidiyor benden onay bekliyor mesela suratıma bakıyor anne gideyimmi der gibi çünkü ben yabancı kimseye gitme kendini öptürme diyorum.
Gamzosgamzos Sevvl offfff bu küfür olayı canımı çok sıkıyor 3 buçuk yaşında kızım p.ç kelimesini duydu parktan sinirlenince herkese söylüyor kızıyorum güzellikle anlatıyorum kötü kelime olduğunu yok unutturamiyorum 😔
suheyla92 mbabygirlm ne kotusu baska insanlar cocuklar gormesi onlarla iletisim kurmasi acik havada oynamasi kosmasi gibisi var mi hergun cikmali cocuk. Kedi ya da bitki degil ki bunlar evden cikmasin. Kotu ornekler ve kirli diye cikarmayanlar okula baslayinca ne yapacak? Cocuk bu hayatin icine dogdu iyi veya kotu öğrenip (bizler zaten doğruyu ogreterek istedigimiz gibi buyutuyoruz) o sekilde buyumek zorunda yoksa okula basladiginda sudan cikmis baliga döner ve hastaliktan kurtulmaz. Yani eve kaydirak salincak almak asla cozum degil.