aslhnkrts mbabygirlm 19 aylık yaz kış parktaydık küçüklüğünden beri hep gidiyoruz bazen bi saat . Bazen yarım saat kalırız benim kızımın da hiç arkadaşı yok parka çıktığı saatte de kimse olmuyor en azından koşup oynuyo enerjisini atıyo
bahardg mbabygirlm numara değil ama sürekli 2 saat parkta tutarım oynar arkadaş edinir oda daha mutlu oluyor bende