Duygu_52AK beni kadın doğum diabet bölümüne yönlendirdi, ordaki hemşire gerekli bilgilendirmeyi yaptı gün verdi şeker yüklemesi için o arada sordum içeceği bizmi alıyoruz diye hayır biz vereceğiz dedi onlar verdiler ama her hastanede farklı olabilir. En kötü gittiğinizde alırsınız hastame yanlarında eczane oluyor hep. İlk aç kan verip sonra içeceği içiyorsunuz. Yanınızda biriyle gidin siz beklerken o alır gelir hastane vermezse