Duygu_52AK yok benim doğum sonuna kadar fazlaydı
O yüzden doktor bebeğimin iri olduğunu düşündü doğuma alındığımda iri bebeğin doğumu değil mi denmişti ama bebeğim iri değildi suyun fazlalığından iri görünüyodu
Bazılarıda ikizlere hamileyim sanıyodu😆