Duygu_52AK Kızlar suyum fazla diye doktorum şeker yüklemesi yaptırmamı istedi devlet hastanesi içeceği veriyor mu yoksa bizim mi almamız gerekiyor 4 yıl önce ilk gebeliğimde hastane vermişti şimdi yine veriliyor mu
Bebegimm1 Duygu_52AK verilmiyor ben eczaneden aldım geçen sene doğum yaptım çok pahallı değil ama 50 100 arası bir şeydi.
fatmaanuurr22 Duygu_52AK hayır vermiyorlar yani benim yaptığım hastanede vermediler ben hastane bahçesindeki kantinden temin etmiştim sanırım 80tl idi yanlış hatırlamıyorsam yani pahalı birşey değil
Duygu_52AK patlakprezervatif hangi ildesin canım İstanbul’da mı bende şehir hastanesine aldım randevuyu
ebrarebrubayram Kendin alıyorsun diye biliyorum zaten gittiğimde tahlil vereceğin için danışan söyler size
Duygu_52AK ebrarebrubayram ay canım ne bilim önceden veriliyordu şehir hastanesine aldım randuyu zaten verilirse ona göre almazdım nerden öğrene bilirim acaba
patlakprezervatif Duygu_52AK hastaneyi arıyarak öğrenmeyi deneyin. Biliyorlardır ya da ilgili birime yönlendirirler
Duygu_52AK Balteknem inşallah canım ya doktorum ben pek yaptırma taraftarım değilim açlık tokluk baktır yeterli dedi sonra muayene oldum suyum fazla çıkınca yaptırsan iyi olur dedi aslında detaylıda herşey sorunsuz çıkmıştı anlamadım Bnde
Duygu_52AK Bebegimm1 teşekkür ederim canım veriliyor yazanda oldu anlamadım napsam almadan mı gitsem alsam mı şehir hastanesinde mi yaptırdınız sizde
Balteknem Duygu_52AK benımde son ay suyum azdı hemen almak ıstemıstı dıger doktorumda sorun yok demıstı fazla olmasıda zor az olmasıda
Bebegimm1 Duygu_52AK siz almayın doktor size kağıt vericek orda kaçlık almanız gerektiği yazıyor önce muayne olun açkken kan verin snra eczaneden alırsınz
Duygu_52AK Balteknem aynen öyle ya aza yine çözüm varda havuç suyu vs fazlaya ne yapılacak hiç bi bilgim yok
Balteknem Duygu_52AK bende pek bılmyrm az da ne oluyor çokta ne oluyor ıyı bır doktor mu acaba gecmıs olsun buarada
Duygu_52AK Balteknem sağol canım teşekkür ederim gebeliğimin başından beri takipliyim doktoruma iyi bi doktor çok hastası var gereksiz testleri istemez hiç sorun yaşamadık bu güne kadar