ozgeya Sarelim benimki sanırım biraz obur😄babasına çekmiş😝😁 mama yetiştiremiyoruz valla iki günde bir bir kutu mama gidiyor🤦🏼♀️
Pelinzade Gizemre aptamil kullanıyorum 10 günlük emmiyor sağanak veriyorum oda az çıkıyor şimdi hip geçsem sorun olur mu gaz yapar mı sever mi bilmiyorum ne yapsam yoksa aptamil el devam mı etsem sizce
Gizemre Pelinzade Aptamilden memnun değilmisiniz bebeğiniz sevmediyse doymuyorsa veya kilo alımı iyi değilse hippe geçin deneyin
Pelinzade Gizemre güzel yiyor ama bazen sanki doymuyor 60 cc çıkardık bazen oda yetmiyor başka mamalarıds denemek istiyorum ama sever mi bilmiyorum
Gizemre Pelinzade ben anne sütü verdiğim için mamalar hakkında pek bi bilgim yok bebeğim yeni doğduğunda sma gold verdim Bikaç kez gayet güzel doydu gazda yapmadı tadınıda sevdi dene istersen
G_ADAN ozgeya ağlıyor diye doymuyor sanıp fazla verme canım. Benim kız da obur 30 da versem 100 de versem hatta 2 biberon mama da versem kıyametleri kopartıyor bitirince. Ama gelelşm ki çokta kusuyor o yüzden yemesi gereken kadar veriyorum o yine kusup fazlasını atıyor
ozgeya G_ADAN benimki öyle çok kusmuyor günde bir iki defa anca.ama her türlü gözlemi yaptık,ağlamaları sadece mamayı istediği ölçüde verince kesiliyor.😔
GlayFidanDzgn @Mukaddes59 bebeğin hangini kabul ederse en iyisi o 🙂 hipp yemedi kızım evolvia yedi ona devam ediyoruz 🙂
ikos58 ozgeya golden goat kullanıyordum 4 aydır 150cc verıyordum son zamanlarda kustu ıstemedı mamayı degıstık hıpp combıotıc aldım 180 verıyorum versem daha da ıstıyor ınce bır mama ve tok tutmuyor bencede
ozgeya ikos58 evet kesinlikle mamadan,ama başka mamaya da geçmek istemiyorum.hem içeriğinden dolayı hem de buna geçtiğimizden beri ne gaz ne kaka sorunumuz kalmadı.riske de atmak istemiyorum ama hipp’in membası olsa yetmeyecek benim oğlana😆
Sdnbln Tgczyp 90 cc ye 3!ölcek koymalısın aksi takdirde kabız olur ayran kıvamlı mama miğdesinde yogurt kıvamını alıp hazımsızlık sorunu ortaya cıkabilir ve bunl dogru orantılı su kaybı yaşar 🤷🏻♀️
Bsraaltnk ozgeya doyuyor ama sindirimi kolay bir mama olduğu için çabuk acıkıyor bebeğim bende böyle gözlemledim 🤗
ozgeya Bsraaltnk benimkinde değil yani problem☺️ Mama yetiştiremiyoruz,başka mamaya da geçmek istemiyorum hem içerik olarak hem de hipp’e geçtiğimizden beri bütün gaz ve kaka problemlerimiz bitti.bu da maşallah membası olsa yetmicek🤣
ozgeya Nesoo12 1. Aydan sonra başladık.kilosu 4700dü 3 gün önce.ama sürekli ağlıyor her yolu denedik ama doymadığı için olduğunu anladık en son.
ozgeya Zeynar ben de artık ne yapacağımı şaşırdım,ek gıdaya daha 4 ay var ve şimdiden bu kadar çok içerse 6.aya kadar nasıl mama yetiştircez bilemiyorum artık🤷🏼♀️🤦🏼♀️
Bsraaltnk ozgeya doğru söylüyorsunuz vallaha bende ilk hipp le başlayıp fiyattan dolayı başka mamalar denedim ama hipp kadar hiç birinden memnun kalmadım. Dediğiniz gibi kaka ve gaz sorununa direk çözüm ki bu herşeyden önemli geri döndüm bu mamaya yeterli onlar doysun 😂