ozgeya Bsraaltnk birşey soracağım,biz de hipp combiotik kullanıyoruz ama normalde doktorumuzun söylediğinden fazla içmesine rağmen doymuyor,mamadan kaynaklı olabilir mi? Sizde de böyle birşey oldu mu?
Bsraaltnk ozgeya doyuyor ama sindirimi kolay bir mama olduğu için çabuk acıkıyor bebeğim bende böyle gözlemledim 🤗
Tgczyp ozgeya ben hem anne sütü hem mama ile besliyorum kızım 5,5 aylık önce mama arkasından meme veriyorum ama çok açsa 90 cc ye 4 ölçek mama koyuyorum.
Sdnbln Tgczyp 90 cc ye 3!ölcek koymalısın aksi takdirde kabız olur ayran kıvamlı mama miğdesinde yogurt kıvamını alıp hazımsızlık sorunu ortaya cıkabilir ve bunl dogru orantılı su kaybı yaşar 🤷🏻♀️
Tgczyp Bizde sıkıntı olmadı ben içine de 1 çay kaşığı kadar zeytinyağı koyuyorum kabız bir bebekti 2 aydır bu şekilde veriyorum sorun olmadı
emine2018 Cinarinannesii yanlış biliyorsun canım asıl evoliva da glikoz şekeri var anne sütünün şekeri laktozdur bebeğine mama daha tatlı gelicek ve bu hönüyle anne sütünden uzaklaştıracak hem anne sütü hem mama veren annelere önerilmiyor
Sarelim ozgeya benm bebegim doyuyor. Suan 3 aylık 150 içiyor.gecelerı. Duymadığını dusunuyorum 1 saat sonra 30 CC daha verebılırsın
ozgeya Sarelim zaten normalde içmesi gerekenden çok içiyor.hiç anne sütü almıyor şuan 2 ay 7 günlük 3 saatte bir 120 cc içiyor.az versem hep ağlıyor.ama çok çabuk acıkıyor 2 saatte acıkmış oluyor,zorla 3 saate çıkartıyorum😔
Ayvaaaaa Mukaddes59 golden goat kullanıyorum, öncesinde aptamil ve hipp kullandım hep problem oldu. Şimdi hiçbir sıkıntımız yok 🤗
Nesoo12 ozgeya canım kac aylıkken basladın mamaya midesini büyütmüşsün üç saati doldur yoksa doktorlar cok kılolu dıyıp mamayı aza indirmeni soyleyebılır suanda kac kilo
Zeynar Cinarinannesii Tam tersi diye biliyorum evolviada seker ve zararli yaglar var.Ayrica laktoz yokmus anne sutune en uzak mama.Protein miktarı da anne sutundekinden fazla oldugu icin obezite tehlikesi varmis.Instagramda muhendisinoglu diye bir hesap var.Muhendis bir baba butun mamalari incelemis oraya bakın bunlari orada gordum.
ozgeya Nesoo12 1. Aydan sonra başladık.kilosu 4700dü 3 gün önce.ama sürekli ağlıyor her yolu denedik ama doymadığı için olduğunu anladık en son.
Zeynar ozgeya Bizimki de 1 aylik oldu bayagidir 90 lik iciyordu simdi daha sık acikmaya basladi artirmali miyim diye dusunuyorum.Bazen de kusuyor ondan mi cabuk acikıyor bilemedim.Arada da az da olsa emiyor
Nesoo12 Zeynar canım arttırma benım oglum 4 aylık olcak 90 cc içiyor her mamadan once emzır sonra icir doyar
ozgeya Zeynar bizimki de kusuyor,doktorumuza sorduk fazla geldiği için kusuyor fazlasını dedi.ama 90lık verince de biberonu çeker çekmez kıyameti koparıyor yetmiyor.ne yapacağız bilmiyorum mama yetiştiremiyoruz 🤷🏼♀️🤭
ozgeya Zeynar ben de artık ne yapacağımı şaşırdım,ek gıdaya daha 4 ay var ve şimdiden bu kadar çok içerse 6.aya kadar nasıl mama yetiştircez bilemiyorum artık🤷🏼♀️🤦🏼♀️
ozgeya Sarelim benimki sanırım biraz obur😄babasına çekmiş😝😁 mama yetiştiremiyoruz valla iki günde bir bir kutu mama gidiyor🤦🏼♀️
G_ADAN ozgeya ağlıyor diye doymuyor sanıp fazla verme canım. Benim kız da obur 30 da versem 100 de versem hatta 2 biberon mama da versem kıyametleri kopartıyor bitirince. Ama gelelşm ki çokta kusuyor o yüzden yemesi gereken kadar veriyorum o yine kusup fazlasını atıyor