Gizemre Mukaddes59 açık arayla hipp kazandı 😂 çok iyi bi mama yalnız başka bi mama kullanıyorsanız şuan değiştirince aşırı gaz yapabilir kıvranır bebek Sancıdan aman dikkat edin
ozgeya Tgczyp birşey soracağım,biz de hipp combiotik kullanıyoruz ama normalde doktorumuzun söylediğinden fazla içmesine rağmen doymuyor,mamadan kaynaklı olabilir mi? Sizde de böyle birşey oldu mu?
ozgeya Sarelim birşey soracağım,biz de hipp combiotik kullanıyoruz ama normalde doktorumuzun söylediğinden fazla içmesine rağmen doymuyor,mamadan kaynaklı olabilir mi? Sizde de böyle birşey oldu mu?
ozgeya Cinarinannesii malesef evolvia’nın içerisinde glikoz şekeri ve yapay karbonat var.göründüğü gibi masum değil.
emine2018 Cinarinannesii yanlış biliyorsun canım asıl evoliva da glikoz şekeri var anne sütünün şekeri laktozdur bebeğine mama daha tatlı gelicek ve bu hönüyle anne sütünden uzaklaştıracak hem anne sütü hem mama veren annelere önerilmiyor
Zeynar Cinarinannesii Tam tersi diye biliyorum evolviada seker ve zararli yaglar var.Ayrica laktoz yokmus anne sutune en uzak mama.Protein miktarı da anne sutundekinden fazla oldugu icin obezite tehlikesi varmis.Instagramda muhendisinoglu diye bir hesap var.Muhendis bir baba butun mamalari incelemis oraya bakın bunlari orada gordum.
ozgeya Bsraaltnk birşey soracağım,biz de hipp combiotik kullanıyoruz ama normalde doktorumuzun söylediğinden fazla içmesine rağmen doymuyor,mamadan kaynaklı olabilir mi? Sizde de böyle birşey oldu mu?
DeryaEla Kesinlikle hipp combiyotik icerik olark açık ara farkla iyisi hemde.içinde nişasta yok bikere.oyuzden köpürmuyor.fakat malesef mamayı bebeklerimiz seciyor yani damak tadına göre severse hangisi gaz yapmaz sindirimine iyi gelirse ona devam ediyorsunuz.yani bana iyi gelen bi başkasına gelmeyebilir.hipple başlayın derim
KardelenUmut Kesinlikle hipp combiotic dene tavsiye ederim her gün düzenli kaka yapıyor oğlum ve içinde probiyotik var biz çok memnunuz
Pelinzade Gizemre aptamil kullanıyorum 10 günlük emmiyor sağanak veriyorum oda az çıkıyor şimdi hip geçsem sorun olur mu gaz yapar mı sever mi bilmiyorum ne yapsam yoksa aptamil el devam mı etsem sizce
MelisBesteninAnnesi Mukaddes59 aptamil kullanıyorum bi ara bebelac deneyim dedim ishal oldu emmedi falan aptamile geri döndüm ama bu bebekten bebeğe değişir ☺️
Tgczyp ozgeya ben hem anne sütü hem mama ile besliyorum kızım 5,5 aylık önce mama arkasından meme veriyorum ama çok açsa 90 cc ye 4 ölçek mama koyuyorum.
Zeynar ozgeya Bizimki de 1 aylik oldu bayagidir 90 lik iciyordu simdi daha sık acikmaya basladi artirmali miyim diye dusunuyorum.Bazen de kusuyor ondan mi cabuk acikıyor bilemedim.Arada da az da olsa emiyor
ikos58 ozgeya golden goat kullanıyordum 4 aydır 150cc verıyordum son zamanlarda kustu ıstemedı mamayı degıstık hıpp combıotıc aldım 180 verıyorum versem daha da ıstıyor ınce bır mama ve tok tutmuyor bencede
Sarelim ozgeya benm bebegim doyuyor. Suan 3 aylık 150 içiyor.gecelerı. Duymadığını dusunuyorum 1 saat sonra 30 CC daha verebılırsın