ozgeya ikos58 evet kesinlikle mamadan,ama başka mamaya da geçmek istemiyorum.hem içeriğinden dolayı hem de buna geçtiğimizden beri ne gaz ne kaka sorunumuz kalmadı.riske de atmak istemiyorum ama hipp’in membası olsa yetmeyecek benim oğlana😆
Bsraaltnk ozgeya doğru söylüyorsunuz vallaha bende ilk hipp le başlayıp fiyattan dolayı başka mamalar denedim ama hipp kadar hiç birinden memnun kalmadım. Dediğiniz gibi kaka ve gaz sorununa direk çözüm ki bu herşeyden önemli geri döndüm bu mamaya yeterli onlar doysun 😂
Bercemdila65 Mukaddes59 Aptamil en iyisi bence biraz gaz yapıyor ama en iyisi o bence kilo aldırıyor 👍
Deletedmom444 Mukaddes59 sma severek içti evolvia çok sevdi Aptamil gaz yaptı hipp combiotic sevmedi içmiyor zorla çok aç olduğu zaman içiyor ben evolvia derim
Zxcvbnm Tgczyp önce meme daha mantıklı degilmi önce mama verdikce memeyi bırakır diye düşünüyorum bide 90cc ye 3 kaşık atılmaz mi