Bana bir şey olursa ne yapar diye çok korkuyorum tabiki bir şekilde büyür ama benim gibi kimse ilgilenemez onunla, kimse anlayamaz halinden. İçine kapanık bir çocuk olur diye çok korkuyorum, ben öyleyim kırıldığım her şeyi içime atarım ama kızımın öyle olmasını istemem benim incitirim diye korkarak büyüttüğüm kızımı kimsenin kırmasını istemem