sincapailesi
Sosyal medyanın manipülasyonlarına kapılıp gitmesinden korkuyorum en çok… İnsanın toplumla da, ana babasıyla da, eşi ve kardeşleriyle de, ülkesi ve milletiyle de, dini-milli değerleriyle de, hatta kendisiyle bire arasını açan, mutsuzluk ve umutsuzluğa düşüren en tehlikeli şeyin medya olduğunu düşünüyorum. Bilen bilmeyen, düşünün düşünmeyen, iyi ve kötü niyetli herkesin herseyi bilirkişi gibi konuştuğu platformların ahlakını, kisiligini, zihinsel ve bedensel sağlığını bozmasından korkuyorum. Ama bu zamanda da evladı medyadan uzak tutmak cok cok zor biz kendimizi bile koruyamazken. En güzel şekilde büyüsünler inşallah