Çok travmam var çok fazla.. Benim yaşadığım her şeyi oda yaşar diye çok korkuyorum. Onu dışlarlar, özgüvensiz olur, aşağılarlar diye, herşey gözünde kalır diye çokk korkuyorum. Daha bir sürü de ay ağlayacağım. Neyse hadi siz yazın bakalım. Nelerden korkuyorsunuz? 😊