Emiraras-smom helal olsun size , evlatlarımızın dertlerinde sesimiz çıkmayacaksa , gereksiz yere sakin kalıp çocuklarımızın ezilmesine göz yumacaksak neden anneyiz?
Ebeveynlerin sessizliği çocuğun kimsesizliğidir , ailesine güvenemeyen çocuk kime sığınsın.
Oğlunuz şuan çok daha özgüvenlidir buna eminim, iyi ki annesisiniz ❤️