birannebircagann yaşı 5 de olsa 15 de olsa akran zorbalığı benim için önemlidir ciddiye alınması gereken bir meseledir. Çünkü o çocuğun sadece özgüvenini yikmiyor hem onu pasiflestiriyor psikolojisiji bozabiliyor hem de okuldan öğretmenlerden derslerden soğutuyor sınav notlarına bile etki ediyor.
Öğretmeniyle konuşmalısınız gerekirse zorbanın ailesiyle görüşülmeli. Bunu hır gür yaparak değil de daha yumuşak çözüm odaklı bir şekilde yapmanızı öneririm.