birannebircagann
öğretmen halledemiyorsa çocuğun ailesiyle konuşurum yine düzelmezse çocukla ben konuşurum ki bunu kimse istemez ama o saatten sonra bunu da buna sebep olanlar düşünsün . 5 yaşında diye küçümseyip çocuğumu ezdiremem , kimsenin çocuğu benim çocuğumdan daha kıymetli değil, zorbalamayı biliyorsa her şeyi anlayacak zekadadır.
Belkide o çocuklar sevgi görmedi ve sonuçları bunlar bunuda bilemeyiz.
Kardeşim ilk okula giderken herkes tarafından ötekileştirilen bi çocuk vardı durumlarıda hiç yoktu , annem sınıf annesiydi ve çocuğa çok iyi davranıyordu iltifatlar ediyordu , özgüvenini desteklemeye çalışıyordu ve o çocuk bir tek benim kardeşime kötülük yapmıyordu.
Yani aslında konunun gidişatı durumlara göre de şekillenir.