birannebircagann kızımı güçlü yetiştirmeye çalışıyorum. Geçen gün kaydırakta çocuklar kaymasına engel olmuş. Geldi bana ağlamaklı anlattı. Gidip burası benim de parkım, çekil kayacağım de dedim. Gitti dedi. Çekildiler. Çekilmeseler canlarına okurdum. Çocuksa çocukluğunu bilsin. Benimki de çocuk. Ben yaptırmıyorsam kimse yaptırmayacak. Birine zorbalık yapsa elimde kalır. Çocuğum falan dinlemem.
Ben 12 yaşında sağlam zorbalığa maruz kalıp dişimi geçirip kurtulan biri olarak kızımı da böyle yetiştiriyorum. Biri saçını mı çekti, yerlerde süründürecek kadar güçlü tekme at, sana vurdu mu, daha güçlü vur. Maalesef ki şiddet şiddeti doğurmuyor bu konuda, önlüyor. Beni saçımdan tutup yere yatıran p**ler vardı. Kaval kemiklerine öyle bir geçirirdim ki yerde süründürürdüm. Ondan sonra bulaşmayı bıraktılar. Eğer hanım hanım otursam bu yaşımda hala dayak yiyor olurdum.
Toplumu biraz inceleyin. Efendi davranırsan ezebileceklerini sanırlar. Ben buna çok maruz kalırım. Çok hanım biriyimdir. Beni saf salak sanıyorlar herhalde. Tırnaklarımı bir gösteriyorum ki ödleri bi yerlerine kaçıyor. Çocukların kendini korumayı öğrenmesi gerekiyor. Bir grup aile terbiyesinden mahrum bırakılmış, suça sürüklenen çocuk kurbanı olmasın sonra. Büyüsün dövüş dersleri de aldıracağım. Yüzmeden, baleden daha gerekli bu ülkede