3247 çorapla yatırmak sağlıklı değil diyorlar, benim oğlum 9 aylık kış bebeği, yenidoğan döneminde mecbur yatırdım gazı olmasın diye şuan oda ısısı 25 derece, İstanbul’da yaşıyorum evim de bol bol güneş alıyor o yüzden soğuk olmuyor. Gece üzerine kısa kollu zıbın altına pijama giydiriyorum ve çorapsız yatıyor üzerine 4 katlı orta derece kalınlıkta müslin bez örtüyorum. Uyandığı zaman göğüs ense kontrolü yapıyorum soğuksa üşümüş anlamına geliyor, bakıyorum sıcacık sabaha kadar bu şekilde devam ediyorum. Zıbın üzerine tişört giydirdiğim zaman sırılsıklam terliyor bu sefer atleti değiştirmek zorunda kalıyorum hasta olur diye, sürekli bir döngü içindeyiz 🥲