3247 biz de Ankara’da yaşıyoruz. Hava birden soğuyunca ne giydireceğimi şaşırdım, yazlık giydiriyordum . Bebeğim üşüttü. Dışarısı gündüzleri iyi ama gece çok soğuyor. Bir de ev de serinledi birden. Ben bu yüzden içine zıbın üstüne de uzun kollu pijama giydirmeye başladım. Üstünde hiç örtü bırakmıyor hep atıyor. dediğiniz gibi kolları bacakları buz gibi oluyordu. Ben uykuda hiç çorap giydirmem , çorapsız yatıyor